Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

12. helmikuuta 2008

Putosinks mää?

Ei sillä että mä kilpailisin mistään kärkisijoista, mutta kun on hyvä olla tukea ostamattomuuteen... Joten kysyn: Kun voitin Virven villat blogiarpajaisissa 6.1. en voinut tietää, että saisin hamsterikuun aikana lankaa! Sain voittona herkkusuklaan lisäksi 100 g vihreää Teetee Alpakkaa! Voisiko tätä verrata nettiostoksiin: ostat tammikuussa, toimitus vasta helmikuussa? Eli en putoaisi? Odotan emänniltä tuomiota! (Näistä langoista haluan itselleni Koolhaasin. Jep!)

Muuten ei mene kovin lujaa. Selityksiä: Töissä on kiirettä, olen ollut arkipäivien lisäksi viime viikonloppunakin töissä 15 tuntia. (Desperaadot pyytävät toimistoassistentin töihin tuotantoon, koska on hoppua.) Iltaisin ei tahdo kutimet käsissä pysyä. Tietokone meni rikkipoikki kotona, ja olen päässyt nettiin erittäin rajoitetusti. Se karsii ohjeiden selailua ja vähentää motivaatiota neuloa. Varsinkin kun en ole omaa blogia päivittänyt, ei ole tarvetta tehdä mitään näytettävää.

Olen tehnyt vähän jotain. Edellisten (pipon ja lapasten) jälkeen olen tehnyt melkein valmiiksi yhden salomoninsolmuhuivin, kärkikavennuksia vaille valmiiksi tammikuussa aloitetut ei-hamsteri-sukat ja yhden en pointe -tossun. Hitaasti mutta varmasti valmistuu vielä jotain siis.

Saanko olla mukana vielä, saanko, saanko, pliiiiiiis! Muuten menen heti Tapion kaupan nettiin ja tilaan miljoona kiloa lankaa jota en tarvitse. Tämä on uhkaus!

3 kommenttia:

Helmis kirjoitti...

Mulle kävi samalla lailla, eli voitin blogiarpajaisissa. Se on kyl ihan sallittua, joten jatka mukana vaan!!
Ne sun oranssit langat on niiiiiiin ihania, että voisin syödä puolet niistä!

Helmis kirjoitti...

Oli kyl aika epistä laittaa toi tapion kaupan linkki. Mä klikkasin sinne ja het pomppas jotain ihanii tarjouslankoi silmil. Voi kamala sentäs :D.

Unknown kirjoitti...

Kuten helmiskin sanoi, niin kyllä saat olla mukana.