Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

26. helmikuuta 2008

Kilo täynnä


Tein tällaisen hatun Golden Compass- hattua muokkaamalla. Tarkoitus oli tehdä itselleni hattu joka suojaisi vähän myös otsaa. Käytin lyhennettyjä kerroksi alussa ja lopussa. Hatusta tuli kuitenkin minulle liian pieni ja muutenkin vähän omituinen. Mutta tytär ihastui siihen ja vieläpä juuri noin päin kuin pikkuveli sitä kuvassa esittelee, eli aloitusreuna alhaalla. Hattu näyttää neidin päässä itse asiassa tosi kivalta. Pikkuveljen pähän hattu on vähän liian iso mutta halusi välttämättä tällä kertaa malliksi. Lankana oli Novitan Teddy ja Laura, kulutus 100g.

Tällä hatulla pääsin siis hamsterikuussa yli kilon kulutukseen ja olen yllättänyt itseni täysin. Erityisen iloinen olen siitä, että olen saanut kulutettua sellaisia lankoja jotka eivät ole oikein puhutelleet minua tuolta varastosta. Toinen hattu tulee vielä tänä iltana valmiiksi...

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

laskettu grammat