Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

11. helmikuuta 2007

Hei
Olen tullut mukaan tähän hamsteriryhmään vähän jälkijunassa sähköpostikatkosten vuoksi. Olen pian 40-kymppinen ja asun Etelä-Pohjanmaalla. Minulla on neljä lasta, joista kolme vanhinta jo koululaisia ja nuorin 8 kk ikäinen. Olen siis parhaillaan äitiyslomalla.

Olen harrastanut monenlaisia käsitöitä alle kouluikäisestä. Viime vuosina olen pääasiassa tikannut kuten täällä päin sanotaan. Jonkin verran teen myös ristipistotöitä.

Lankavarastoa on tuhottavanani jotain 25-30 kiloa. Pääosin Novitaa. Vanhimmat lankani ovat marinoituneet hyvinkin kymmenen vuotta. Monet värit on jo ehtineet tulla uudelleen muodikkaiksi.

Perheen huoltamisen ja opiskelujeni ohella en ehdi mahdottomia kilomääriä neulomaan. Ekana työnaä on vauvan palmikkohaalari sinisestä merino Woolista ystävän viikon vanhalle poikavauvalle.

Bloggaaminen on minulle ihan outoa. Saa nähdä kuinka onnistun siinä. Muiden blogeja olen kyllä seurannut ahkerasti.

2 kommenttia:

iona kirjoitti...

Tervetuloa mukaan!

Pikku- Kettu kirjoitti...

Hyvinhän tuo bloggaus sujuu! Tervetuloa :)