Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

28. helmikuuta 2009

Viimeisiä viedään


Tätähän mä olen nyt vääntänyt tiistaista asti. Ajattelin että menen maate vasta kun olen saanut kaikki "sakarat" neulottua, mutta tähän aikaan (neljä yöllä) on pakko luovuttaa ja jättää viimeisen sakaran neulominen päivempään. Se kyllä valmistuu tämän vuorokauden kuluessa. Piruuttani pistin keskeneräisen vaa'alle ja se näytti (puikkojen kera) hitusen päälle 500 grammaa. Kerron koko summan sitten kun olen tuon saanut valmiiksi ja langanpäät päätellyt (niitä muuten on ihan vain jokunen kymmen...).

Saattaa olla että iltapuolella päivää saan toisenkin työn vielä valmiiksi. Mulla on ollut toisena työnä "Reumalangasta" ranteenlämmitin. Vain yksi, sillä mulla on tuo vasen ranne kova vihoittelemaan ja siihen pitää tuollainen saada. Se on nytkin tämän hamsterikuun ollut lievästi ärtynyt.

Mutta nyt nukkumaan että jaksaa jossain vaiheessa jatkaa neulontaa (ja sitten päätellä ne langanpäät...). Toivotan kanssahamstereille ansiokasta loppukiriä.

Ei kommentteja: