Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

28. helmikuuta 2009

Halpa makkkara

Tammikuussa tein Kuopukselle tunikan. Lanka ei ollut mulle mieluisaa, mutta hauskat värit pikkukoululaiselle. Lankaa jäi ärsyttävät puolisentoista kerää, jotka nyt ruuttasin puikoille ja tein muka makkarasäärystimet. Vähän jäi nilkuttimiksi :-). Novitan Kolibria pois kaapista 77 g. Lanka oli Korian pussilankaa, joten saa katsoa 'kuin halpaa makkaraa', rumatkin vielä. Ehkä likka käyttää silti.

Olen saanut lahjaksi lankaa, käsittääkseni en ole pudonnut. Itse en ole lankaa ostanut enkä tilannut, eikä vielä tee edes mieli. Kaapissani on useita ihanuuksia joita suunnittelen neulovani seuraavaksi, mutta varttitunnin päästä on vihdoin 'lupa' myös heräteostoksiin.

Olin hamsteroimassa kolmatta kertaa. Edellisillä kerroilla pääsin yli kilon, nyt vain 913 g, kun olen tarvinnut enemmän työnjälkeispäikkäreitä kuin neulontarentoutusta. Ensimmäistä kertaa en ole kärsinyt langanostokiellosta, mutta sainhan klubilankaa ja kaksi yllätyspostia, joten uutta lankaa on talossa ollut. (Jos mut siitä diskataan, olen itse ihan ok, olenhan ollut ostamatta, ja se oli tarkoituskin.) Kiitos seurasta.

3 kommenttia:

Kristel kirjoitti...

Ei rangaista lahjalangoista. :) Ja klubilankoja käsitellään niin kuin muitakin ennen helmikuuta tilattuja lankoja. ;)

Unknown kirjoitti...

grammat laskettu

Chase & Snow Oy kirjoitti...

Ha, mulla on ihan sama vaaka kotona :) Suloiset makkarat!