Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

30. tammikuuta 2011

Punanen täällä moi!

Heippa!

Olen punanen ja joko huonomuistinen tai aika monetta kertaa hamstereissa mukana, tai sekä että. Siis perinteeksi jo muodostunut, enkä muista monesko vuosi menossa.

Huono puoli on, että vaikka joka vuosi olen hamstereissa tsempannut, lankaa en ole hamsterikuussa ostanut ja olen neulonut normaalia enemmän, on lankamäärää jostain syystä kasvanut joka vuosi! PAITSI viime vuonna! Noin vuosi sitten esittäytyessäni kerroin lankavaraston olevan YLI 40 kiloa. Tänä vuonna voin ilokseni ilmoittaa sen olevan ALLE 40 kiloa, yli 35 kiloa kuitenkin, mutta suunta on oikea. Yleensä olen tehnyt lankojen inventoinnin ja järjestelyn tässä tammikuun aikana. Tänä vuonna ajan on vienyt työt, rakennuksella lumitöiden teko (talonrakennus alkamassa), muut harrastukset (mm. lautapelit) ja ties mikä muu. Kuvittelen kuitenkin tekeväni inventaarion helmikuussa. Siitä sitten myöhemmin lisää.

Edit: Löytyi ensimmäinen hamsterivuosi, se oli 2007 ja näin esittäydyin silloin. Eli silloin lankaa oli 7,7 kiloa. Nyt siis noin arviolta viisinkertainen määrä. Hups.

Olen siis punanen, blogini on Punasen langan etsintää. Ravelryssä olen myös nimimerkillä punanen. Kirjoittelen Lahdesta ja kotona minulle pitää seuraa aviomies ja kaksi kissaa. Viime vuonna muutin hamsterikuussa langoista neuleiksi n. 2,5 kiloa lankaa. Tänä vuonna en usko niihin lukemiin pääseväni, viime vuonna olin työnhakija, tänä vuonna työntekijä.

Hauskaa hamsterikuuta kaikille!

1 kommentti:

MariL kirjoitti...

Tervetuloa kakkoshamstereiden joukkoon, Punanen! :) Yhtä kauan olemme olleet hamsterikilvassa mukana kumpikin, minullakin ensimmäinen vuosi oli 2007. :)