Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

30. tammikuuta 2009

Niina tässä hei!

Hei!

Olen 38-vuotias eläkeläinen Helsingistä. Olen sinkku, enkä omaa lapsia enkä vielä lemmikkejä (mutta kyllä joku vuosi tänne muuttaa 2 kissaa, ensin pitää ostaa kuljetuskoria ja kerätä ns. puskurirahastoa sille varalle että kissa sairastuu) No, se siitä.

Olen lapsena ollut huono tekemään käsitöitä, olin niitä joiden työt näytettiin aluksi saatesanoilla: älkää tehkö näin... Taisin olla jotain 17 vuotias kun aloitin virkkaamalla pitsiliinan. Siitä lähti, no olin yläasteella 2 villapaitaa neulonut.

Olen kova aloittamaan töitä mutta kun tulee paikka missä pitää tehdä päätöksiä kuten kainalokavennukset villatakissa, jää tekele odottamaan aikaa parempaa :( Olen niin iso ihminen ettei valmiita malleja löydy. Viimeksi neuloin kaulurin maajussi ystävälleni ja nyt virkkaan kukkia Vauvakassi Vaaka Ry:n arpajaispalkinnoiksi Maailma Kylässä-tapahtumaan.

Vapaaehtoistyö on lähellä sydäntä, kuulun Vaakan lisäksi Unicefin vapaaehtoisiin ja SPR:een.

Kaikenlaista siis puuhaan, kohta taas nukkeja, ensi kuussa järjestämässäni käsityötapaamisessa...

Niin ja irkissä olen akka-70 ja siten tietenkin raverlyssä hag-70 :)

Ei kommentteja: