Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

31. tammikuuta 2009

Esittely tanla

Täällä esittäytyy tanla, 33-vuotias kohta kahden lapsen äiti Vantaalta. Olen seurannut hamstereita jo useamman vuoden, mutta tänä vuonna olen ensimmäistä kertaa itse mukana.

Olen neulonut ja tehnyt muita käsitöitä aina, olen kokeillut eri käsityömuotoja laidasta laitaan ja välillä tehnyt enemmän yhtä lajia, välillä jotain muuta. Neulominen on aina kuitenkin ollut omin juttu joka on kulkenut muiden käsityömuotojen rinnalla.

Olen oppinut lankahamsteroinnin jalon taidon äidiltäni ja pahimmillaan lankoja taisi olla lähemmäs 30 kiloa. Vaihdamme myös ahkerasti lankoja keskenämme, joten aina täydennyksiä ei edes tarvitse hakea kaupasta. Monta vuotta olen kuitenkin ostanut vain 'tarpeellisimmat' ja lankavarasto taitaa tällä hetkellä olla maltilliset 10 kiloa. Tarkoitus olisi selvittää, miten minimiin sen voi vetää :)

Toisen lapsen laskettu aika on nyt hamsterikuukauden aikana, joten saatan yhtäkkiä hiljentyä joksikin aikaa. Älkää siis ihmetelkö jos mitään ei vähään aikaan kuulu. Tämän johdosta olen asettanut itselleni maltillisen tavoitteen, yksi vauvanhaalari pitäisi saada neulottua, sisko ja hänen miehensä tilasivat villasukat, yhdestä langasta olisi tarkoitus tehdä pipo ja listalla on parit hahtuvat vauvalle. Jos tämä täyttyy olen tyytyväinen, kaikki ylimenevä on plussaa. Jos tämäkin vauva menee reippaasti yli lasketun ajan ja yöt tulee nukuttua huonosti, niin kuka tietää miten paljon saan aikaiseksi...

Ei kommentteja: