Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

31. tammikuuta 2009

Isrik

Hei,
Olen Isrik, kolmen tytön äiti Espoosta. Olen neulonut jo yli 20 vuotta välillä paljon välillä en ollenkaan. Tällä hetkellä neulon omasta mielestäni kohtuullisesti. Mieheni mielestä pakkomielteisesti. Lankaa minulla on varastossa riittävästi. Eilen varasto kasvoi 600g:lla Novitan woolia. Esikoinen tarvitsee paidan eikä sopivaa lankaa tietenkään ole varastossa. Suunnitelmissa on palmikko tms. mallineule löytyi vuoden 93 Novitasta. Lankana siinä oli Top Wool. Taitaa olla paksumpaa kuin nykyinen Wool eli pitää säätää.

Lisäksi äitini, aktiivi martta, toi eilen aika monta kerää Martta-Woolia. Eli hamsterisaldoon saattaa tulla myös muutamat martta-sukat.

On minulla nukkuva blogikin. Töihin meno 1,5 v sitten lopahdutti bloggaus innon. En jaksa enää otaa kuvia, ladat koneelle, ladata vuodatukseen jne... Kirjoittaisin varmaan joskus, mutta kun ne kuvat olis niin kivoja. Kaikesta huolimatta nyt olen päättänyt olla ostamatta lankaa kuukauteen!!!

Ei kommentteja: