Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

30. tammikuuta 2007

Hamsteri Vikke täällä!

Hei kaikille kanssahamstereilleni!!

Olen Vikke KasvatanMinua blogista.
Olen 30v vaimo- ja äiti-ihminen. Poikani Alpi 3½v ja Vilho 11kk pitävät tämän äidin sen verran kiireisenä, ettei nykyään kovin paljoa irtoa aikaa neulomiseen...eikä niitä mehujakaan kyllä nykyisin kovin paljoa ole.
Sillon kun inspis iskee niin sit kyl neulon puikot sauhuten vaikka ulkosalla leikkipuistossa ;)

Lankahamsterikuun tavoite on olla ostamatta lankaa, täähän nyt on selvä!
Haluaisin kovasti nyt motivoitua ja saada aikaseksi pitkästä aikaa jotain itselleni. Olen karsinut varastojani sen verran, että nykyään mulla on lähinnä vain mieleisiäni lankoja...ne turhat nurkissa lojujat pistin kiertoon blogissani ennen joulua. Eli ihania lankoja olis mistä jotain tehdä.

Oikeasti tarvitsen itselleni seuraavaa:
Pipon / hatun
Paidan (tää on liian iso tavoite...olen pikkujuttujen tekiä)
Sukat tai parit
Huivin

Mutta mitä sitten kerkiän tekemään, se on eri juttu. Ajattelin aloittaa tuosta piposta.

Lankavarastojani en aio punnita, mutta tulen esittelemään ne blogissani. Valmiit tuotteet tottakai punnitsen!

Olen luvannut lahjoittaa yhden palkinnon hänelle joka eniten on neulonut ohuesta langasta (esim.sukkia) itselläni on meneillään ikuisuusprojektiksi osoittautuneet sukat Stepistä miehelleni (jalan koko 46) ja voi että olen tylsistynyt tuohon ohuenohuilla puikoilla tikuttamiseen *grrrr* ja siten pistän jollekkin tästä hommasta nauttivalle ihmiselle yhden kerän jonka olin itselleni ostanut.

Mutta palaillaan!

Ei kommentteja: