Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

1. maaliskuuta 2010

Merja esittäytyy

Minä olen ensimmäistä kertaa mukana kuluttamassa lankaa. Ensimmäistä kertaa käytän myös tätä Bloggeria, joten vähän hirvittää, että mitä tästä oikein tulee!

Olen 28-vuotias nainen Pirkanmaalta. Minulla on 1-vuotias tyttönen, jota hoidan vielä tämän kuukauden kotona ja sitten palaan töihin. Olen opetellut neulomaan vasta reilu vuosi sitten, mutta tänä aikana olen onnistunut keräämään ihan kiitettävän lankavaraston, jota olisi hyvä vähentää. Maaliskuun aikana meillä on muutto uuteen kotiin, joten tässä kuussa en luultavasti pääse suuriin kilomääriin, mutta jos ainakin puoli kiloa saisi neulottua lankoja pois nurkista, niin hyvä olisi!

Ai niin, minut löytää blogiosoitteesta http://menninkainen.vuodatus.net

Tsemppiä kaikille neulomiseen :)

Ei kommentteja: