Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

31. tammikuuta 2009

Mohariina mukana menossa

Olen Mohariina, asun Imatralla ja perheeseen kuuluvat 13-vuotias poika, 15-vuotias tyttö ja mies. Neulon perheelle, muille sukulaisille, lasten kavereille ja lasten harrastusten varainhankintaan.

Olen neulonut yli kolmekymmentä vuotta ja lankojakin on kertynyt tuolta ajalta. Jo pelkästään eri projektien sekalaisia jämiä on aika paljon. Varaston määrä lienee jossain 35 kilon paikkeilla, viime vuonna varasto kasvoi monesta eri syystä ja tänä vuonna tarkoitus on saada lankojen määrä reippaasti pienemmäksi. Tammikuu jo menikin hankkimatta uutta lankaa ja tarkoitus on jatkaa samaa tahtia mahdollisimman pitkälle tätä vuotta.

Määrätavoitteita minulla ei hamsteroinnissa ole, työ ja muut harrastukset rajoittavat neulomiseen käytettävää aikaa. Tarkoituksena on neuloa erilaisia juttuja minulle itselleni, yleensä kun neulon aina kaikille muille.

Blogini on Levottomat sormet, viime aikoina siellä on tosin ollut aika hiljaista kameraongelmien ja koneajan puutteen vuoksi. Myös Ravelryssa olen Mohariina.

Ei kommentteja: