Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

31. tammikuuta 2008

JaanaM esittäytyy

Ensimmäistä kertaa mukana, vaikka syytä olisi ollut hamsteroida jo vuosia sitten. Lankaa on viime syksyn punnituksissa ollut noin 65kg. Lankamäärä tuskin on siitä kovinkaan paljoa vähentynyt, vaikka neulonut olenkin melkein koko ajan.

Nyt sitten kerjään heti niitä säälipisteitä (vai mitä grammoja ne oli :)), menen maanantaina (04.02) selkäleikkaukseen ja olen varmaankin kyvytön neulomaan ainakin viikon. Kyllä harmittaa! Olen vuoden kärsinyt tuosta selästä ja odottanut sen tutkimista, oi miksi juuri nyt asiat etenevät näin nopeasti.. Luulin pääseväni leikkaukseen vasta kesällä, prkl.
Olen siis muutaman päivän päästä 43v, kotiäiti, sairaslomalla tosin. Olen siis hoitovapaalla kesään asti ja olen sen jälkeen vakaasti aikonut vaihtaa työpaikkaa. En vain tiedä vielä mikä minusta sitten isona tulee. Lapsia minulla on kuusi ja lapsenlapsiakin jo kolme. Villasukkia saan jälkeläisille kutoa ja kaikkea muutakin pientä. Onneksi lapset silloin tällöin oikein pyytävät tekemään jotain, ettei tarvitse "väkisin" heille mitään tehdä. Ja osaavat arvostaa tekemisiäni.

Ja blogikin löytyy, siellä on kaikkea muutakin kuin käsitöitä :)

Ei kommentteja: