Pikaohjeet tämän blogin kirjoittajille:

- Käytä aina tunnisteen etuliitteenä 11, esim. 11valmiit, 11esittely jne.
- Käytä yhtenä tunnisteena aina 11OmaNimesi, esim. 11MariJ
- Raportoidessasi valmistuneita käytä tunnisteena 11valmiit
- Erota tunnisteet pilkulla, esim. 11MariJ, 11valmiit

Kysymyksiä varten tavoitat apuemon sähköpostilla marska_77 (at) yahoo.com

28. helmikuuta 2010

Tanlan esittely

Heippa kaikille!

Täällä hamsteroi toista kertaa kahden pienen lapsen äiti Vantaalta. Olen aina tehnyt käsitöitä ja äitini on opettanut minulle, ettei kauppojen lanka-alekoreja saa koskaan ohittaa penkomatta niitä läpi. Olen vuosien varrella hamstrannut suuria määriä ihania lankoja, mutta viime vuosina linja on ollut tiukka. Olen ostanut vain tarpeeseen ja tilaustöihin, joten lankoja on enää 'vain' noin 14 kiloa.

Kulutustavoitteekseni olen asettanut kilon. Käytettävissä olevaan neulomisaikaan suhteutettuna se on kova, katsotaan kuinka käy. Ihanat ystäväni kannustavat minua tässä kivalla tavalla, tarkoitus on neuloa ensi talvea varten raidallisia 'jämälankahaalareita' omille ja kavereiden lapsille. Floricoita ja Woolia löytyy yhteensä pari kiloa, katsotaan mitä niistä syntyy :) Neljä haalaria ja yksi kaksiosainen puku on työlistalla, joten niihin varmaan kuukausi menee (ja vähän enemmänkin). Työlistalla on myös tiskirättejä ja sukkia, niitä voi sitten tehdä jos tuntuu ettei muuten saa grammoja kasaan.

Kiva päästä taas hamsteroimaan, huomisen aloitusneuleen langat ja puikot ovat odottaneet tuolla kassissa jo muutaman päivän :)

Ei kommentteja: